Koncepcija

Į Viršų | Ankstesnis | Sekatis

 

Kuriant baldą karkasinio projektavimo būdu, kuriamus kūnus santykinai galime skirstyti į tris kategorijas:

 

1.Bendros paskirties kūnai. Tokiais kūnais laikomas bet koks Autodesk Inventor programos priemonėmis sukurtas kūnas.
2.Bendra baldo forma - karkaso kūnas. Tokiais kūnais laikomi tie kūnai, kuriuos karkaso aprengimo (Skeleton Dress Up) funkcijų pagalba paskelbiame karkasais. Skiriamasis tokio kūno bruožas - jie visi yra permatomi ir mėlynos spalvos.
3.Kūnas, kuris atvaizduoja baldo detalę - panelę. Tokie kūnai atsiranda naudojant karkaso aprengimo funkcijas arba karkaso aprengimo funkcijos pagalba įvardijami kaip panelė. Skiriamasis tokio kūno buožas - jie visi yra smėlio spalvos kūnai.

 

 

Skeleton Body

Skeletono kūnas

Panel Bodies

Panelių kūnai

 

 

Karkaso kūnas atspindi bendrą baldo geometrijos formą, o panelės kūnas vaizduoja detalės formą. Skeleto modelyje gali būti keletas karkaso kūnų. Karkaso aprengimo (Skeleton Dress Up) funkcionalumas yra skirtas:

 

1.Greitai kurti panelių kūnus remiantis karkasu arba jau egzistuojančios panelės geometrija.
2.Apkirpti paneles, kur apkirpimo riba gali tarnauti kitas panelės kūnas arba darbo plokštuma.
3.Patogiai valdyti karkasų ir panelių matomumą konstravimo proceso metu.

 

Karkaso aprengimo (Skeleton Dress Up) meniu yra pasiekiamas tik detalės projektavimo aplinkoje.
 
Skeleton Design Menu

 

 

Svarbu žinoti. Karkaso aprengimo komandos nedirba su detalėmis, kurios turi priskirtą Woodwrok for Inventor įskiepio medžiagą. Taip pat neveikia Wooodwork for Inventor įskiepio medžiagų priskyrimas toms detalėms, kurios viduje turi karkaso ir panelės tipo kūnus.

 

Jeigu norite pradėti darbą su detale, kur kūnas turi jau priskirtą Woodwork for Inventor medžiagą, tuomet pirmiausia reikia šią medžiagą pašalinti panaudojant Woodwork for Inventor įskiepio medžiagų priskyrimo komandoje esančią trintuko funkcija. Ir atvirkščiai, jeigu kūnas yra panelės arba karkaso tipo, jam nebus galima priskirti Woodwork for Inventor įskiepio medžiagos. Tam, kad tokiai detalei galėtumėte priskirti Woodwork for Inventor įskiepio medžiagą, reikia karkaso aprengimo funkcijos pagalba visus kūnus, esančius šios detalės viduje, paversti bendros paskirties kūnais.